Julen avklarad

Hej Bloggen & alla läsare!

Hoppas att ni har haft en skön Jul!
Jag fick permis några timmar på julafton så jag tillbringade den hos min bror det var jättemysigt, tyvärr gick jag på flytande kost så jag fick sörpla soppa medans övriga mumsade på allt gott som hör julbordet till, men det kommer flera jular :)

Jag har fatiskt fått börja äta! Är nu inne på andra dagen med passerad mat, blir ju lite förvånad över hur lite jag får i mig. Det tar tvärstopp efter 1 dl fil typ.. Tvärstoppet har följts av en enorm trötthet blir alldeles dåsig...
Men kanske inte konstigt, har ju inte ätit på 3½ mån tror att kroppen vänjer sig snart vid att hantera intag via munnen istället för dropp.
Börjar smått planera för hemgång får börja med lite permis över dagen o sedan med övernattning, ska bli skönt att få vara ute i verkligheten lite :D

Må gott och ha ett skönt avslut på året!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att du fick komma hem lite under jul. Blir ju en himla omställning för kroppen nu när du inte har ätit på så länge men kommer säkert att gå bra. Skönt att du inte ångrar din op trots komplikationer. Har fått mitt op datum till 7 februari och går precis som du gjort igenom massa scenarier med komplikationer i mitt huvud. Lycka till nu med ätandet och vad skoj att du trots att har gått ner så mkt. Tittar in sen igen. Kram

2011-12-27 @ 19:47:47
URL: http://emmsliv.blogspot.com/
Postat av: Annika

Det verkar gå åt rätt håll...skönt att höra :-) Nu kan det bara bli bättre, god fortsättning..kram

2011-12-29 @ 11:24:21
URL: http://ankanplankan.wordpress.com
Postat av: Anneli

Skönt att det går åt rätt håll för dig :) Önskar dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt År! Kram

2011-12-31 @ 10:34:25
URL: http://partiskaobservationer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0