Håravfall...

Efter mina månader på sjukhus och ett par månader hemma så hade jag hunnit tappa väldigt mycket hår. Att tappa hår gör de flesta mer eller mindre efter operationen, men kanske inte riktigt så här mycket.
Jag hade innan väldigt mycket hår och brukade alltid få be frisören att tunna ur det för att inte känslan av sibirisk pälsmössa skulle uppstå.
Vad tror ni jag sa till frisören när jag kom med dessa testar?
Hon fick trolla med saxen kan jag lova haha :-D



Nu några månader senare ser det ut på detta viset...

så ni som tappar hår efter op... misströsta inte det kommer tillbaka, se till att äta ordentligt med näringsrik mat samt käka gärna något extra kosttillskott, jag äter silicia för hår hud o naglar sedan några månader tillbaka, kanske det inte hjälper kanske det gör det men det är hur som helst inte farligt att äta extra mineraler/vitaminer... våra kroppar tar ju inte heller åt sig allt.

Tjingeling ha en toppen dag :)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ett tips ! www.kunskapskällan.se

2012-10-04 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0