Händer lite grejer...



Nu har vågen börjat röra sig lite neråt igen...
Snart vilken dag som helst ska jag belöna mig med första joggingturen, har ju satt som mål att när jag är under 80 kg ska det ske... idag landade vågen på 80,3 så nu handlar det bara om dagar, vem vet kanske redan nu i helgen att premiärturen blir.

Annars så rullar det på som vanligt idag startar en 2-veckors semester som jag ska ägna mig till att bara ta det lugnt och hoppas på lite fint väder. Köpte ju en sån otroligt fin bikini för någon månad sedan bara att hoppas att den inte hinner bli för stor innan sol och värme kommer på riktigt!

Kan ju rapportera att jag nu också kan knäppa byxorna till skinnstället vilket ju är skoj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0