Det rullar på... hej o hå!




Nu har jag varit igång och jobbat 50% i tre veckor... kan ju säga att jag blir helt slut efter de få timmarna på jobbet, känns helt overkligt att det inte finns mer energi...

Jag försöker i alla fall att upprätthålla träning och de saker som är viktiga för mig för att hålla balansen... men inte skoj när man är så galet trött så man knappt håller sig vaken efter bolibompa!

Viktmässigt så går det stadigt neråt, men det syns mer på måttbandet kläder som hänger säckigt är inte roligt... samtidigt som anledningen att de hänger är riktigt rolig... och det är ju inte så tråkigt att shoppa nya kläder heller även om det nästan känns lite onödigt... man står o klämmer på ett par byxor som man vet kommer vara för stora om en månad...  Men valet är ju att gå med för stora byxor som dessutom är ännu större efter en månad , och hur kul är det!

Men jag blir galen på riktigt!!! Storlekar i affären är ju en jäkla djungel i sig! Skulle köpa trosor då dem jag har börjar se lite säckiga ut på min numera något mindre och rätt rynkiga rumpa hehe... och då tycker man ju att om tidigare strl var 48-50 så borde jag kunna ha 44-46 efter minus 30 kg... nope dom var för SMÅ!!!? Hur i hela friden är det möjligt?
Så nu har jag ett gäng nya trosor som jag ska krympa i... haha..

I veckan som kommer ska jag på magnetröntgen... (klaustrofobivarning?!? ) Dem ska undersöka hur det ser ut i buken, kolla läckageområdet, samt att jag ska säga åt dem att de även får kolla vad som knasar med lungan...
Det är lite tröttsamt att ha ont  faktiskt :/

Må gottast och var rädda om er :)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej

Måste säga att det var roligt att se er in Real Life :)

Det var lite skoj för vi var mist 4 bloggar i butiken vid samma tillfälle, haha :)

"Pappa Gabriel's" (http://gabrielgavric.blogg.se/)bloggande flickvän Michelle (http://michellevanworkum.blogg.se/) var på ICA också med lilla Mio.

Ha en skön dag!

Kram Kram

Sussi

2012-03-22 @ 08:28:03
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0