Smått och gott om hår och annat...




Igår var jag hos frisören det var andra gången efter att jag blev utskriven... första gången för drygt en månad sedan hade jag snudd på ångest innan frisörbesöket då jag hade tappat så otroligt mycket hår... det var snudd på kala fläckar bakhuvudet.
Denna gång kändes det bättre min frisör sa att det var stor skillnad puh... skönt!
Äter kosttillskottet silicia för hud/hår/naglar sedan ca 1 månad tillbaka kör dunderkur med 2 tabletter morgon och 2 tabletter kväll, och jag antar att det har hjälpt en del.

Snart ska jag till IVA och sitta ner och prata om min vårdtid där, gå igenom mina journaler  tanken är att man ska få prata igenom tiden man tillbringat där för man har säkerligen en del luckor som kan behöva fyllas igen så att man kan gå vidare. Jag tillbringade ju 6 veckor där och mycket avden första  tiden kom jag ju inte ihåg så det ska bli spännande! 

Dags nu att borsta tänder knapra i sig vitaminer ta en sväng med hunden o sen fara...

Ha en toppen dag!  

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej!

Kul och se att det går framåt för dig. Jag tyckte du såg ut och ha fint hår när jag såg dig. Så håravfallet var inget jag hade sett. Men jag vet, det känns hemskt att tappa hår. Jag har varit i samma sits. Äter också Silica nu, Priorin innan. Har blivit mkt bättre, men jag var tvungen att klippa mig riktigt kort för att bli av med "synen" av det tunna håret. Nu är jag jättenöjd.

Hoppas att det går bra för Jenny.

Kram

Sussi

2012-03-29 @ 12:59:41
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0