Hur lätt man glömmer...

Har nu avverkat fjärde dagen på min flytperiod...
Har suttit idag och bokat in en lunchdejt på måndag med en av mina anställda som är hemma på föräldraledighet, inte förrän vi bestämt tid plats och dag så kom jag på...

Hoppsan! men jag går ju på flytande! Ah ja, inga problem vi kan träffas ändå på restaurangen... jag får ta min shake och hon får äta lunch svårare än så är det ju inte.
Men att jag faktiskt hade förträngt det, känns ju underligt... men det bevisar väl bara att inget behöver hindra livet att gå vidare bara för att man ändrar lite på innehållet...

Ska bli kul att träffa henne och bebben!

Har sammanlagt tappat 4 kg nu på 4 dagar känns som en det är i mer lagom takt nu än första dygnet Jag slarvar lite med vattendrickandet vilket jag ska råda bot med genom att dricka Ramlösa.
Den med Mango håller jag mig till då den innehåller en högre halt av magnesium, detta för att jag stundtals tycks drabbas av någon brist av det och då får jag  muskelkramper oftast då i stora lårmusklerna och det gör galet ont och är fruktansvärt att vakna med kramp i dom!  

Nu ska jag ta kvällens sista shake och ett stort glas vatten :-D

Life is sweet!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ska bli spännande att följa dig. Stort lycka till. Du verkar fixa flytandet bättre än jag gjorde :)

2011-08-19 @ 07:37:44
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0