Så.. då är tiden bekräftat.

En stund av nervositet har just avklarats, ringde idag för att få tiden för infinnande på avdelningen klart fastställd, det skulle enl. kallelse vara 8.30 men dem vill gärna att man ringer dagen innan då det kan ha hänt akuta saker som gör att man får en annan tid...

När jag ringde så kom de inte in i systemet utan bad att få återkomma, jag väntade en timme och det ena scenariet efter det andra om vad som skulle kunna gå fel med min tid snurrade i mitt huvud, till sist stod jag inte ut utan ringde tillbaka med hjärtat i halsgropen övertygad om att dem skulle säga att operationen skulle bli uppskjuten 1 månad eller 2.. suck dumma hjärna att tänka ut det skräckscenariot haha :)

Fick till svar att jag är välkommen in jag står som nr 2 på morgornen och kan komma vid 9-9.30 så det vart lite extra sovmorgon... skönt då hinner jag dricka kaffe i lugn och ro :-D sista kaffet 2 timmar innan inskrivning dvs... kl 7.

Nu ska jag fara och handla lite..
Må gott



Kommentarer
Postat av: Helena

Heeej ! Hittade hit via google,och vill önska dig stort lycka till med din operation:)

Jag gjorde samma operation 10 Nov 2011 och jag ångrar inte en sekund. Jag har gått tillbaka ett liv:)!!

ta hand om dej

Helena

2011-08-29 @ 19:01:16
URL: http://hea71.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0