Tredje dagen med flyt...

Inte flyt som i tur men på flytande föda, pulversoppor, shake. i olika former och smaker...
Har prövat en del olika och den som funkar bäst är Naturdiets choklad, jag låter den stå ett tag i kylen ca 15 min så försvinner den värsta pulverkänslan.

Idag denna morgon testar jag en Allévo med hallon och banan, samma här låter den stå en kvart i kylen så pulverkonsistensen minimeras.... ah den funkar!

VLCD-produkter är inte goda... den som säger det ljuger, men det är en fas man måste gå igenom, för mig två veckor innan operationen... jag överlever!

Efter op ska det vara ett par veckor med flytande men då inte med VLCD-produkter, och de ska ju inte behövas sedan i allafall... no more, ever more!

Tredje dagen som sagt, det brukar vara den värsta men jag tror att den blir lika bra som jag gör den!
Nu ska jag dra o jobba jag berättar mer sedan om dagen etc...

Kan ju säga att efter mitt galna ras på 2½kilo första dygnet så har det lugnat sig... tot viktminskning nu är 3½...
Kommer lägga in lite vikter och mått sedan =)

Må toppen och hej så länge :)




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0