Det går sakta framåt....

Men tiden rusar fram, mår ju lite bättre för var dag som går, skulle kunna göra ett jätteinlägg här med alla turer men jag orkar inte riktigt det. men kan sammanfatta det lite kort, jag tillbringade 6 veckor på intensivvådsmottagningen, där genomgick jag åtskilliga operationer via gastro, Jag hade en del läckage och vid första operationen lyckades dem dessutom med att få ner tarminnehåll i mina lungor!

Veckorna försvann i ett töcken och febern rasade i kroppen... När det började stabilisera sig så fick jag komma till avdelning 56 och där är jag nu sedan några veckor tillbaka... 

Läget just nu är att man försöker limma sista läckaget som sitter i en skarv,  typ skarven mellan magsäck och tunntarm, hoppas att det får ordning på det så att man åtminstone kan få komma hem till Jul... men som sagt tiden rusar fram.

Men vill säga att jag mår rätt okej nu :)

Hoppas att ni som läser detta mår gott och tar väl hand om er!

Kommentarer
Postat av: Annika

:-)åh vad skönt att få höra från dig, att det är på väg mot rätt riktining...har kikat in här nästan varje dag för att få se ett livstecken från dig.....En STOR cyberkram till dig från mig!! Och kämpa vidare.

2011-12-01 @ 01:04:04
URL: http://ankanplankan.wordpress.com
Postat av: Fru Viksten

Skönt att det kom ett inlägg! Tänker massor på dig trots att jag inte följt din blogg så länge. Krya på dig! kramar

2011-12-01 @ 21:36:34
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: Heidi

Hej,



så glad att det börjar ordna sig. Du har verkligen råkat ut för ett helvete. Mår uselt för att jag skrev att det kommer gå så bra innan din op. Herregud, vad vet man egentligen? Har tänkt på dig massor och önskar dig all lycka och hoppas att du får komma hem till jul.



Kram kram

2011-12-01 @ 22:36:51
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: Fru Viksten

Ville bara titta in och säga att jag tänker på dig och hoppas att du får komma hem snart!

Många kramar!

2011-12-07 @ 20:16:16
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: Anneli

Håller med de andra kommentarerna, skönt med ett inlägg! :) Tänker på dig och önskar att allt löser sig snart och att du får åka hem. Krya på dig och kämpa på! Kramar :)

2011-12-12 @ 21:08:01
Postat av: evelina

Hej, jag har läst igenom din historia och den berörde mig mycket. ska själv opereras i januari och är mycket nervös och rädd för olika komplikationer. Har läst på olika bloggar om hur lyckligt livet blir efter operationen. Tack för att du berättar om din resa. Jag önskar dig ett jätte fint liv efter allt du gått igenom. Kram Evelina

2011-12-13 @ 01:12:02
Postat av: Emma

Hej! Ska på mitt första möte på fredag om min op. Har stått i kö i 2,5 år nu.Längtar till tusen då jag pga av sjukdom har så svårt att gå ner trots träning o allt. Tack för att du delar med dig av din historia. Hoppas verkligen att du kommer hem nu till jul och att det kommer fler inlägg här. Kickar in här var dag efter inlägg. Stor kram till dig.

2011-12-13 @ 09:52:53
URL: http://emmsliv.blogspot.com/
Postat av: Sussi

Hej



Herregud vilken resa du genomlidigt! Hoppas du mår bättre nu och att du får komma hem till jul.

Visste inte att du startat en ny blogg, har tittat in på din gamla lite då och då. Men via Jenny så hittade jag hit. Har läst allt du skrivit nu och jag tänker på dig och på Jenny som längtar efter att få hem sin mamma igen. Kram

2011-12-15 @ 21:39:02
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0