Fredag... fortfarande inlagd.

Efter mina små läckage och dåliga värden blodtryck, blodvärden etc. så bestämdes det att jag skulle stanna ett tag, CT-buk röntgen stod nu på väntelista att göra, i och med det så fick jag vara kvar tor-fre.

Röntgen visade vad de misstänkte en liten blödning de skulle titta närmare på bilderna fredag morgon och ta beslut om hur gå vidare. I detta läge ville jag bara en sak och det var att det skulle vara bra nu så jag kunde få åka hem!

De kom in och väckte mig på morgonen och sa att de skulle lämna besked på ronden hur det skulle bli... Beskedet var at det inte var så stor blödning och att kroppen skulle troligen klara att ta hand om den själv. Jag skulle under dagen få två påsar blod och få stanna en natt till vilket ju känns så där... men vad är ett par extra dagar i resten av mitt liv :)


 


Kommentarer
Postat av: J

Usch vad jobbigt för dig. Hoppas det blir bättre snart och att du får komma hem. Det är 2 veckor sedan min op nu och jag mår bra. Inte ont och kan äta vanligt nu. Så håll ut! Kram

2011-09-02 @ 11:30:31
URL: http://framtidenvisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0