Lite feber o 2 påsar blod senare...

Jaha, här sitter man kvar på avdelningen, jag har fått två enheter blod och känner mig lite piggare... börjar lura på om jag har någon allvarlig störning i min varulvs-gen :) hihi
 Efter sista blodpåsen var det dags för tempen igen... och jag vet att jag har en rätt låg normaltemp och nu låg tempen på 39,7 hmm nåväl ett dropp till med antibiotika :)

Ingen idé att försöka analysera vad som kan vara fel utan bara gilla läget och hoppas att det blir rätt snart :)
Ska passa på att förflytta mig medans värktabletterna funkar ... mot köket och hämta en soppa :-D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men mamma 39,7 är väldigt högt för dig :-O De e ju typ som att ha 41 i temp :-(

2011-09-03 @ 09:00:17
Postat av: Heidi

Jag hoppas att det ordnar sig snart för dig. Får du dropp också typ blod i ena handen och dropp i andra? Eller skippar de droppet eftersom du får blod just nu?



Även om det är jobbigt att vara där så är du iallfall trygg, så skulle jag tänka. Minsta förändring i blödningen så får du hjälp direkt om det skulle behövas.



Krya på dig och ta hand om dig så gott det går i eländet.

2011-09-03 @ 10:03:24
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0