Hoppla hoppla

Hej hej bloggen och ni som trillar förbi och läser kanske undrar vad jag pysslar med... har ju varit lite dålig på att skriva här.
 
Sedan sist har jag tappat lite till i vikt ligger nu på 75 kg, så inte långt kvar nu innan jag ligger på "normal" BMI ska ta och mäta mig här framöver för att få in måttresultaten också.  Träningen har flutit på bra jag kör mina 3 pass i veckan på gymet och försöker variera mig så gott det går... men ibland sätter fantasin gränser och det blir trist och inget resultat. Är även ute och powerwalkar + joggar för att bygga upp lite kondition.
Men rackarns skräp denna sista vecka har all träning legat nere då jag är förkyld!!
Inte skoj och jag har träningsabstinens!!
 
Ser nu att dem gjort om här på blogg.se kul... ska kika runt lite och se om det hänt stora förändringar... ska även försöka uppdatera med lite bilder på mina framgångar ;-)
Må bäst!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0